Westcoast - Reisverslag uit Perth, Australië van D Hooff - WaarBenJij.nu Westcoast - Reisverslag uit Perth, Australië van D Hooff - WaarBenJij.nu

Westcoast

Door: Dutchie

Blijf op de hoogte en volg D

11 Oktober 2015 | Australië, Perth

G'daay all,
People are wondering if I am still alive since there hasnt been any news for awhile. Geen nieuws is good news, dus no worries. Heb eerlijk gezegd soms ook niet de behoefte om me hiermee bezig te houden. Genoeg te doen en te zien hier. Daarbij is het bereik her en der ook 0.

Been travelling along the westcoast en it is echt prachtig.
De meeloopdag bij de special forces was wat ingekort vanwege trainingen, maar toch een aardig beeld gekregen van het training area etc. Geen foto want zoals wellicht bekend is dat niet toegestaan. De andere farm inmiddels ook verlaten en de trip vervolgd.
Veel natuur, locals en wildlife gezien en momenteel verblijf ik in een resort waar ik ook wat arbeid als kitchenhand. Prima toeven, leuk team and heaps to do. Ook naar de outback horse races geweest met de paarden van de baas en ook dit is weer een vink op de lijst. Spectaculairder dan menig paarden event in Nederland en ook een gemoedelijkere sfeer. Countrybandje erbij, wat stubbies en get smashed.

Snorkelen met mantarays, stingrays, reefsharks, turtles, heaps of fish in elke denkbare kleur, is hier dagelijkse kost. Het rif wat hier recht voor het strand ligt is minder bekend en blijkbaar mooier dan het great barrier reef, dus ik ben weer goed beland.
Het weer is top met een average van 30+. Wel soms teveel f##ing flies.

Well..enough for now en het is weer tijd to put another shrimp on the barby!

Cheers mates

• 11 Oktober 2015 - 14:16

Rob Berkvens:

haay Dick.

het good om weer wat van je te hear. Hier is everything prima. De notules are made door Karin en that is een goede secretary.

Verder wish ik you een fijne voortzetting van je trip.

Groet
    Rob

• 12 Oktober 2015 - 10:28

T.Gerry:

Hai, Man o man wat maak je weer een hoop mee. Zo te lezen heb je het goed naar je zin.
    Werk gaat ook goed. al met al kzou zo ff willen komen .
    Bettine en John hebben een wolk van een baby dochtertje. Sophie. 3 oktober.
    Zul je al wel gehoord hebben van de een of de ander.

de winter heeft hier ook een licht intrede gedaan (voorlopig dan) Alleen nog maar 's nachts.
    Dat je niet telkens een heel relaas wil schrijven .... begrijpelijk.
    Zo nu en dan vinden we het fijn om toch wat van je te horen.

Tot horens weer.Groeten van ons. O. Wim en t. Gerry

• 12 Oktober 2015 - 19:24

Mariëtte :

Ha Dick, klinkt goed man, je Engels (nou ja, Aussie) begint er al aardig op te lijken. Geniet verder en laat ons een beetje meegenieten! Bye mate!

• 18 Oktober 2015 - 14:30

Ma:

Hai Dick,

dikke kus, mama

• 21 Oktober 2015 - 17:36

JanJacq:

Hoi Dick
    How are jij. It's hartsuikke leuk weer a thing van je to hear. It helemaal not easy to meng twee talen true elkaar. Dat lukt jou better than mij. Dat kan ook not anders you with your Oxfort Engeld. Keep de zaak under control. Greats from ons.
    We zij op 3 oktober grandmam en dad geworden. Sophie is her naam. The most butifull girl van de wereld e.o. Groet OJ

• 23 November 2015 - 14:06

Petrie:

Hoe was het in the Ghan? De Nullarbor? Nu in rustig Adelaide?
    Groetjes aan iedereen, Petrie x