Welcome in the bush - Reisverslag uit Perth, Australië van D Hooff - WaarBenJij.nu Welcome in the bush - Reisverslag uit Perth, Australië van D Hooff - WaarBenJij.nu

Welcome in the bush

Blijf op de hoogte en volg D

14 Juni 2015 | Australië, Perth

Beste allemaal,
Ik heb 11km verderop moeten gaan naar het dichtstbijzijnde wifi punt dus het mag de moeite waard zijn. Welcome in de country zoals ze hier zeggen. Geen tot weinig bereik.
Ik ben inmiddels veilig aangekomen in Perth en ben daar 6 dagen gratis verbleven bij mensen via couchsurfing. Best ideaal. Zeer vriendelijk en allen student dus dat beviel wel. Meteen uitgenodigd voor diverse activiteiten zoals een braziliaanse bbq, braziliaanse feestavond, markt, strand (dit was de achtertuin) etc. De stad zelf ook bezocht en een beetje cultuur gesnoven.
Zit nu 3dagen in de bush bij kennissen van Jose. Heel aardige mensen, waarbij ik diverse voorkomende werkzaamheden moet uitvoeren. Allemaal buiten, echter geheel niet slecht gezien het hier rond de 22graden is in de winter. Ze hebben 10paarden, een lap grond waar je in 1,5 uur rond kunt lopen en diverse overige zaken. Samen met 3 Engelse jongedames zorgen we samen met hun dat de jobs gedaan worden.
In twee dagen ben ik al bont en blauw want klussen, wat normaal arbeiders doen, doe ik nu samen met hun. Quit a challenge met twee linkerhanden enfin alles gaat op het gemak hier.
Eerste wildlife is al gespot. Dagelijks hoppen de kangaroos over het land. Verder onderhouden we het lijf ook door regelmatig te hardlopen.

Kortom alles dikke prima hier. 7,5. Drank gaat ook op een laag pitje want hozen is hier te duur.
Tot de volgende ronde.
Tot

• 14 Juni 2015 - 10:46

Rob Berkvens:

Fijn dat de eerste reacties zo positief zijn. Hou ons op de hoogte.

• 14 Juni 2015 - 10:56

Joep:

Goed bezig man! Beetje de arbeider uithangen

• 14 Juni 2015 - 10:56

Timo Bakker :

Hey kerel goed te horen dat je het je goed gaat jammer dat de drank er zo duur is maar je kent het fenomeen moonshine wel denk ik valt altijd te proberen.

Gr Timo

• 14 Juni 2015 - 14:23

Engeline:

Hey Dick,
    Fijn dat je het zo goed stelt en kei leuk om je zo te kunnen volgen.
    Let op je komt straks nog terug als handige doe het zelver, kun je
    Een klussenbedrijf beginnen misschien.
    Heel veel groeten van ons hier, engeline

• 14 Juni 2015 - 15:29

Ma:

Ha die Dick,

Ik schoot meteen in de lach op het moment dat ik las dat je nu 2 rechterhanden aan het ontwikkelen bent. Dat komt goed uit voor als je terug bent daar ik net van plan was om klussen te sparen zodat je alles in 1 keer kunt afwerken. LOL
    Enjoy en tot lezens.
    Kus, ma

• 23 Juni 2015 - 18:11

Jan:

Joh, Dick als klusser, het moet niet gekker worden. Van de andere kant, oefening baart kunst. Dick, oefen ze op alle fronten. Jammer he... die drankprijzen. Och, elk nadeel heeft zijn voordeel. Maak er iets van. Mazzel

• 03 Juli 2015 - 14:43

Tantetje:

Hoi Dick,
    Goede vlucht gehad naar Australië en nu al aardig aan het werk.
    Wat je tot nu toe beleefd hebt ,klinkt allemaal heel positief. verwachtte (EEEEHHHNM ) ook niet anders van je ( haha) . Je hebt nu gelukkig een rechter en een linkerhand Beide handen doen dus goed hun werk.
    ( HAha).
    Laat niet teveel merken dat je ze nu beide goed gebruikt anders heb je geen moment rust meer in Nederland.!!!. Straks.

We hebben je toentertijd geen goede reis kunnen wensen omdat we naar Frankrijk gingen, waar we nu weer retour van zijn.
    Momenteel is het in Nederland bloedje heet 37gr. Celsius, lichaamstemperatuur en als dat niet je normale temperatuur is heb je het nog warmer. Gewoon veel drinken en rustig aan doen.
    De temperatuur waar jij bent is hopelijk minder hoog daar.!!

we horen weer van elkaar. grtz.

• 08 Juli 2015 - 22:16

T.T.:

Ha die Dickertje Dap[per] Wat fijn te vernemen dat je goed geland bent en aardig op dreef op/aan de andere kant van de aardbol! 04-06-2015 ] gedenkwaardige datum ! Inmiddels zullen er aardig wat uitzonderlijke belevenissen op je pad gekomen zijn................. Hoe gaat het met je? Hoe voel jeje? noestig aan den arbeid? Klasse Dick ! dat je op deze manier je Leven ZINVOL gestalte geeft. Houd het gezond pas goed op jezelf - geniet en wordt vervolgd en...................... houd de stekker erin! LIEFS T.T.