London 2012 - Reisverslag uit , van D Hooff - WaarBenJij.nu London 2012 - Reisverslag uit , van D Hooff - WaarBenJij.nu

London 2012

Blijf op de hoogte en volg D

02 Augustus 2012 | ,

Hallo trouwe volgers,
Alweer bijna het laatste verslag van de reis.
De Olympische Spelen 2012 in London!

Dag 42 (26-07-2012)
Brighton-London 95km
De dag begint al vroeg. Het wordt namelijk dé dag van de finish in London! De Studenten hebben een lekke band en komen later richting de verzamelplaats in London. Cameraman Peter rijdt met mij mee.
We rijden richting een verzamelplaats in London (200m voor de Tower Bridge) om vanuit daar in Colonne door de stad te rijden.
Geen navigatie dus we volgen trouw de truck. Na een tijdje gereden te hebben komen we erachter dat de truck een andere route heeft naar London. Daar ga je dan was de gedachte. Met Google Maps op de Iphone uiteindelijk toch nog als eerste aangekomen op de verzamelplaats op Jamaica Road. Uiteindelijk rijden we in één lange oranje colonne over de Tower Bridge, via het Holland Heineken House naar de Oranje Camping. Wat een gezicht en wat een euforie. We zijn er!
Na een lange tocht door 10 landen en 16.000km staan we in London! TOP!
's avonds meteen naar het HHH voor een feestje, want dat moet natuurlijk gevierd worden.

Dag 43 t/m 46 (27-07 t/m 30-07)
London
Het was natuurlijk eén grote happening in London. De Olympische Spelen 2012. In eerste instantie merk je er niet veel van. Alles is zo goed geregeld an afgegrendeld dat het lijkt alsof het just a normal day is. We verblijven op de Oranje Camping en zien de opening van de spelen. Feesten in het HHH, een technofeest in een fabriekspand, wedstrijden kijken, cultuur snuiven, shoppen, lekker eten, bbq in Victoria Park, dat is even kort wat ik allemaal gedaan heb. De dagen gaan echt snel voorbij. Laatste avond op de camping nog even geborreld met alle deelnemers en dan was het weer tijd voor vertrek.

Veel gezien en meegemaakt in London en we zijn toch maar bij de Spelen van 2012 geweest!

• 02 Augustus 2012 - 16:13

Van Rob Berkvens:

Beste Dick.

Gefeliciteerd ook namens alle mensen van de HKK met je prachtige resultaat. Heeft het financieel bekeken ook zijn doel gehaald ?

Als ik je avondbezigheden zo lees, denk ik dat je beslist een ontwenningskuur nodig hebt.

Groet en tot ziens

Rob

• 03 Augustus 2012 - 13:52

Djo:

hee kanjer tussen de kampioenen,
    Bijna het einde van de trip. Zoveel gezien in zon speedy tijd.
    You just did it. Super ervaring!
    Ik ga je verslagen wel missen hoor.
    Alvast welcome back in small town Deurne...
    Doeg Djo.

• 03 Augustus 2012 - 19:03

Engeline:

Hoi Dick,
    Fantastisch wat een prestatie en wat een ervaringen geweldig.
    Welkom thuis, en nu eerst maar afkicken!
    groetjes Engeline

• 05 Augustus 2012 - 19:35