Next destination - Reisverslag uit Warschau, Polen van D Hooff - WaarBenJij.nu Next destination - Reisverslag uit Warschau, Polen van D Hooff - WaarBenJij.nu

Next destination

Door: teamvanhooff

Blijf op de hoogte en volg D

24 Juni 2012 | Polen, Warschau

Goedemorgen allemaal,
Na 2 dagen in Warschau gaat Team van Hooff met de Oranje karavaan richting Krakau.

Afgelopen 2 dagen veel gezien van de stad en zijn met een grote groep wezen stappen.

Wat een dronken boel. 17 halve liters bier + 17 shotjes volle wodka voor 30€!
Mensen werden op verkeerde plekken afgezet door de taxi en de volgende dag kwam iedereen met water zijn of haar bed uit! Na wat cultuur gesnoven te hebben kwamen we terecht in een 'beter' gedeelte van de stad alwaar we uit eten zijn geweest en de voetbalwedstrijd hebben gekeken.

De meerderheid ging hierna verstandig op tijd te bed.

Vandaag rijden we naar Krakau en vanmiddag zullen we daar de stad in gaan. Morgen gaan we Auswitz bezoeken. Hier kijk ik erg naar uit omdat dit volgens de verhalen de grootste indruk maakt! Het voelt ook als een soort verplichting om hier in het kader van de algemene ontwikkeling naartoe te gaan!

De planning is om daarna weer naar de Oekraine te rijden (Odessa, Kiev voor de finale EK en Donets'k).
Begin juli zullen we dan Rusland inrijden. Dit worden weer lange uren aan de grens!

Tot de volgende!

• 24 Juni 2012 - 12:49

Mama,:

Ha die Dick, die ene foto waarop jij staat met een soort van stola om , politiepet, ik lig hier werkelijk in een deuk.

mama xx