Reisverslag(en) Australië - Reisverslag uit Deurne, Nederland van D Hooff - WaarBenJij.nu Reisverslag(en) Australië - Reisverslag uit Deurne, Nederland van D Hooff - WaarBenJij.nu

Reisverslag(en) Australië

Blijf op de hoogte en volg D

13 Mei 2015 | Nederland, Deurne

In eerste instantie was ik niet van plan om een soort van reisverslag bij te gaan houden, geen nieuws is immers goed nieuws.
Echter op vele verzoek, zal ik proberen om hier met enige regelmaat enkele verhalen te uiten, zodat het thuisfront en degene die het leuk vinden mijn reis enigszins kunnen volgen.

Vanaf begin juni vertrek ik voor een jaar naar Australië met in de planning uitstapjes naar Nieuw-Zeeland, Tasmanië en Fiji.

Hier ga ik zowel werken als backpacken en hoop in deze periode veel te zien en te ervaren van het leven down under.


  • 14 Mei 2015 - 07:48

    Ilona:

    Nice Dick! Ik schrok alleen van je reisplanning, had het niet in de gaten. Je gaat het leven down under (denk ik) helemaal geweldig vinden. Mocht je tips nodig hebben..

  • 14 Mei 2015 - 09:08

    Rob Berkvens:

    Goeie reis en behouden thuiskomst

  • 14 Mei 2015 - 10:31

    Tantetje:

    Dick, nog een goede 14 dagen en je avontuur gaat beginnen. Ss p a n n e n d hè, je hebt er volgens ons veel zin in.!
    Het zijn 2 totaal verschillende continenten. Elk continent heeft zeker ook zijn eigenheid.
    Leg veel indrukken vast voor jezelf, hetzij in een reisverslag voor jezelf en maak vele foto's als illustratie voor jezelf.
    Eer je gaat hebben we nog wel ff T. contact.

    hé houdoe hè.


  • 14 Mei 2015 - 11:39

    Henk Van Straaten:

    Goede reis gewenst. Hopelijk is dit het begin van een onvergetelijke ervaring.

  • 14 Mei 2015 - 11:39

    N.vosmeer:

    Ik hoop dat jouw reis eindeloos mooi wordt maar niet eindeloos
    dat je Deurne helemaal uit het oog gaat verliezen.

  • 14 Mei 2015 - 17:48

    Mariëtte:

    Eindelijk is het zover! Geweldig Dick! Ik wil wel weer eventjes wat jonger zijn en geen verplichtingen hebben, dan ging ik mee...... goede reis en vooral heel veel genieten. Fijn om af en toe iets te lezen over je belevenissen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurne

D

Actief sinds 10 April 2012
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 51784

Voorgaande reizen:

12 Juli 2017 - 12 Juli 2017

Killing the Kili

13 Mei 2015 - 13 Mei 2015

Australië

14 Juni 2012 - 01 Augustus 2012

Oranje Trophy 2012 'Rondje Noordkaap'

01 Juni 2011 - 01 Juli 2011

Roadtrip Canada

Landen bezocht: