Thuiskomst! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van D Hooff - WaarBenJij.nu Thuiskomst! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van D Hooff - WaarBenJij.nu

Thuiskomst!

Blijf op de hoogte en volg D

05 Augustus 2012 | Nederland, Deurne

Hallo allemaal,
Na de Olympische Spelen is er natuurlijk het einde van de Oranje Trophy 2012. Na een geweldige 7-weekse tocht door Europa, gaan we richting huiswaarts.

Dag 48 (31-07-2012)
London-Harwich 115km
De dag van vertrek. Lekker uitslapen en de rest van de dag staat in het teken van opruimen en zorgen dat je voertuig weer startklaar is. Sommige mensen gaan nog naar wedstrijden kijken, echter blijf ik lekker rustig op de camping.
Dan is het zover. Goodbye London en op weg naar de boot in Harwich.
Hier konden we vrij snel de boot op en hebben we een laatste borrel gehad met iedereen. Naderhand heb ik de Studenten; Ambrose op het Veld, Gijs Maljaars, Leandra Savonije en Wouter van Straaten evenals de zusjes Renee en Emma Snaak uitgenodige voor een goede borrel en een fles champagna als bedankje voor de geweldige tijd die ik vooral met hun heb beleefd. Erg mooi!

Dag 49 01-08-2012
Hoek van Holland-Deurne 225km
In de ochten, rond 08.00 reden we in één lange colonnen voor de laatste keer de boot af en finishte we onder de Nissan boog door. Het zit erop en we hebben weer Nederlandse bodem onder de voeten!
Na een paar fotomomenten en een emotioneel afscheid ging een ieder zijn of haar eigen weg en was het voorbij.
De studenten Leandra en Ambrose heb ik nog thuis afgezet dus we hebben letterlijk de reis met elkaar afgemaakt. Bij Ambrose nog leuk ontvangen door een ontvangstcomité en ook thuis waren er wat familie en vrienden gekomen! Erg leuk om zo te worden ontvangen.
Uitgeleefd na 7 weken Trophy, maar wat een ervaring.

Bij deze wil ik een ieder enorm bedanken voor zijn of haar steun/bijdrage. Zonder jullie was deze hele trip niet mogelijk geweest!

Ook bedankt voor de sms'jes, berichten, mailtjes!