DE Wedstrijd - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van D Hooff - WaarBenJij.nu DE Wedstrijd - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van D Hooff - WaarBenJij.nu

DE Wedstrijd

Door: teamvanhooff

Blijf op de hoogte en volg D

19 Juni 2012 | Oekraïne, Charkov

DE wedstrijd is het uiteindelijk niet geworden maar wat een feest.

Het begon al toen we ons in de middag naar de fanzone begaven. Het lijkt wel of we een groep BN'ers zijn. Heel Charkov is leeg gelopen en onderweg diverse keren op de foto, interviews, handtekeningen, etc.

Toen de oranjemars richting stadion begon was het helemaal chaos. Complete histerie rond dit Oranje gebeuren. Normaal vindt er hier natuurlijk nooit zoiets groots plaats.
Wat een mensen, wat een feest en wat een support vanuit de locale bevolking voor Nederland.

Uiteindelijk heeft dit niet mogen baten en na de euforie van het eerste doelpunt heerste er totale deceptie na het laatste fluitsignaal. Aan de sfeer in het stadion kan het niet hebben gelegen (ode aan het oranjelegioen). De commentatoren die menen niks gehoord te hebben moeten zich maar eens achter de oren krabben.
Uiteindelijk werden we met een politieescorte veilig weer teruggebracht naar de Oranje Camping.

Omdat ze dus niet doorzijn in het EK hadden we gisteren een extra rustdag die we hebben afgesloten met een gezellige bbq met de hele groep.
De Brabantse stemming was goed en ik zelf heb nog Brabant ten gehore gebracht.

Vandaag op naar Kiev met in ons achterhoofd houdend dat we nog steeds in de Oekraïne zijn en dus op moeten passen. Ik ben niet de enige geweest die problemen heeft gehad bij de grens of met de politie.

Tot de volgende ronde!

• 19 Juni 2012 - 07:12

Mario Van Hooff:

Keep up the gooed spirit ! Enne, met een sticker van Limburg op je auto gaan alle grenzen geegarandeerd open !!!

• 19 Juni 2012 - 07:28

Mama:

Ik heb dit met mijn leerlingen gelezen en ben weer blij dat het goed met je gaat.
    Zoals pa aangeeft voor de Limburgse grenzen, ook de Deurnese he.
    Ik ga verder om hier de boel in het gerail te houden en jij de auto op de rails.
    Dikke kus mama en tot de volgende keer maar weer. xx

• 20 Juni 2012 - 07:42

Djoline:

Super om je verhalen mee te kunnen lezen. De gezelligheid springt ervan af.
    Een hele ervaring! Zet m op en die BNN status is wel terecht hoor. Ben nu al een follower, till NeXT report. Geniet ervan, toi toi toi greetzz Djoline.